niedziela, 30 września 2012

Sens istnienia bloga

Pewnie tak jak ja zastanawiacie się po co w ogóle powstał ten blogi i oczekujecie ode mnie, że wam to wytłumaczę. Niestety muszę waz rozczarować, bo sama nie wiem. To mój pierwszy blog, natchnęło mnie ... Chciałam mieć miejsce, w którym swobodnie jednakże nie anonimowo będę mogła wyrazić swoją opinię o otaczającym mnie świecie. Moją misją i egzystencją tego bloga jest świadome opisywanie tego, co widzę swoimi oczami - chciałam się dzielić tym co o tym sądzę. Mam nadzieję, że to zaakceptujecie i podzielicie się również ze mną swoimi opiniami, swoim życiem, swoim stosunkiem do niego i swoimi problemami. Amen. 

26 komentarzy:

  1. MałO jest ludzi na tym świecie, którzy chcą wyrażać swoją opinię nie będąc anonimowym, więc gratuluję odwagi i działaj.

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja piszę bloga, bo potrzebuję ;) Lubie pisać a blog to najlepsze rozwiązanie- bo wiesz, że to co napiszesz ktoś czyta, więc masz świadomośc, ze nie piszesz na marne. a taka świadomośc jest potrzebna ;D

    OdpowiedzUsuń
  3. OO pokebol :D
    Czy jak to tam się pisało ;)
    Powodzenia w prowadzeniu bloga ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. hm, zapowiada się ciekawie :D

    OdpowiedzUsuń
  5. może być fajnie :)

    OdpowiedzUsuń
  6. dokladnie, podzielam opinie powyzej :D bardzo zachecila mnie ta notka :D obserwuje i czekam na wiecej :D

    OdpowiedzUsuń
  7. Galaxy, zawsze spoko.
    Dzięki za komentarz. Jct. post o kosmetykach już jest.

    OdpowiedzUsuń
  8. nono zapowiada się ciekawie! powodzenia w pisaniu:)
    obserwuję!

    OdpowiedzUsuń
  9. Zapowiada się bardzo fajnie, świetny wygląd bloga i sensownie napisana notka + genialna animacja. Ode mnie to tyle, powodzenia w prowadzeniu bloga i dodaję się u Ciebie do obserwatorów :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Już wiem ,że będę tu zaglądała :]

    Zapraszam do http://pamietnik-zycia.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. Może być fajnie ;]

    Dodałam się do obserwatorów i liczę na to samo: http://fashion-by-anita.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. No to czekamy na następne posty :)

    OdpowiedzUsuń
  13. powodzenia w blogowaniu :D
    obserwuję!

    OdpowiedzUsuń
  14. Zapowiada się bardzo ciekawię! Dodaję do obserwowanych :)
    Pozdrawiam ;) / http://nathiewheel.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  15. życzę powodzenia w pisaniu ciekawego bloga ! :)

    Może na dobry początek obserwujemy ? :)

    OdpowiedzUsuń
  16. powodzenia w blogowaniu;) świetny gif*.*

    OdpowiedzUsuń
  17. Zapowiada się ciekawie. Powodzeni życzę :))

    OdpowiedzUsuń
  18. Też z podobnego powodu założyłam bloga :)
    Życzę powodzenia:)

    OdpowiedzUsuń

Witaj kosmito. Wiedz że odpisuję na każdy komentarz, także daruj sobie zapraszanie mnie do siebie bo i tak wejdę. Pisz mądrze, stań się jedai słowa. Wyraź swoją opinię, powiedz co cię gryzie.